onsdag 25 augusti 2010

Vad är nu detta?

Hej!

Som du ser själv är denna bloggen väldigt tom på inlägg, det finns en vettig och naturlig förklaring till detta. Jag har en till blogg, den är dock lösenordsskyddad, då jag vill ha kollen på vilka det är som läser samt vill inte lägga ut bilder på min son så att hela världen kan se.

Denna bloggen använder jag när jag kommenterar hos andra bloggare eller helt enkelt behöver länka till mig själv utan att ge ut den verkliga bloggadressen. Känner du mig alternativt vill läsa, så skicka ett mail eller en kommentar så får jag överväga saken.

Min tidigare blogg var miss-akb.blogspot.com.

Givetvis läser jag de kommentarer som kommer in här, men jag kommer inte uppdatera denna blogg.

/ Anna-Karin

2 kommentarer:

  1. Hej gumman, skulle gärna vilja följa din blogg men behöver ju lösen va hihi. du kanske kan mejla till min fejsmejl. kram

    SvaraRadera
  2. Alice tackar för din hälsning! :-) Kram!

    SvaraRadera